فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

بسیج امروز الگویی برای آزادیخواهان جهان قرار گرفته است

سردار «ریحانی» گفت: بسیج امروز الگویی برای آزادیخواهان جهان قرار گرفته و گروه‌های مقاومت منطقه نیز بسیج را الگوی خود قرار داده و امام خمینی (ره) این نهاد را برای بیمه کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی بنا نهاد.
کد خبر: ۶۳۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 19November 2023

سیج امروز الگویی برای آزادیخواهان جهان قرار گرفته استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و بسیجیان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه که در حسینیه حضرت امام خامنه‌ای«مدظله العالی» برگزار شد، اظهار داشت: جهان اسلام امروز نگران مردم فلسطین است و قطعاً پایان جنگ با عزت و سربلندی فلسطینیان و جبهه مقاومت است.

وی افزود: بنا به آیات قرآن پیروزی از آن جبهه مقاومت خواهد بود با وجود آنکه شاید سلاح‌های آنها محدود باشد اما در نهایت حق پیروز می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: به واسطه مقاومت فلسطینیان امروز این نقطه در جهان می‌درخشد و کمتر کسی هست که با شرایط غزه آشنا نباشد و اسرائیل سریع‌تر از وعده نابودی اسرائیل در کمتر از ۲۵ سال نابود خواهد شد.

سردار ریحانی بیان کرد: امروز اتاق جنگ رژیم صهیونیستی توسط آمریکایی‌ها اداره می‌شود و این خطر را احساس کرده‌اند که منافع آنها در منطقه به خطر افتاده است و این باور شکل گرفته که نظم نوین جدید در حال شکل گیری است و آزادی فلسطین و قدس شریف نزدیک است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، ادامه داد: بسیج ضامن امنیت کشور است و ابتکار امام راحل (ره) و هدایت مقام معظم رهبری سبب شد کشور با بسیج به امنیت برسد و این نهاد مقدس شجره طیبه ای است که همواره پای کار انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج امروز الگویی برای آزادیخواهان جهان قرار گرفته و گروه‌های مقاومت منطقه نیز بسیج را الگوی خود قرار داده و امام خمینی (ره) این نهاد را برای بیمه کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی بنا نهاد.

سردار ریحانی بیان کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج حقیقتی شبیه به افسانه‌ها است و بسیج از بدو شکل گیری اقدامات بزرگی را در عرصه‌های مختلف رقم زده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها